Fungsi Eskayvie Diffenz Melindungi Paru-paru dan Meningkatkan Imunisasi Badan

Fungsi Eskayvie Diffenz Melindungi Paru-paru dan Meningkatkan Imunisasi Badan | Marina jadi paranoid sejak influenza melanda Malaysia. Masa tu Marina bawak anak-anak Marina cucuk vaksin influenza dan suruh diorang makan vitamin C. Tak lama lepas tu kecoh pulak pasal virus Covid-19 berleluasa dan menjadi semakin teruk sehingga menjejaskan ekonomi di Malaysia. Masa tu sibuk sana sini meminta kita untuk amalkan vitamin C untuk tingkatkan imunisasi dalam badan kan? Apa tujuan imunisasi? Imunisasi ini adalah bertujuan untuk menguatkan sistem antibodi kita supaya tidak senang jatuh sakit. Marina sekeluarga dah lama amalkan vitamin C. Dulu Marina sekeluarga makan vitamin C jenama lain. Sekarang Marina amalkan vitamin Diffenz dari Eskayvie. Kenapa Marina tukar ke vitamin Diffenz dari Eskayvie ni? Meh Marina cerita pengalaman Marina setelah beberapa minggu amalkan Eskayvie Diffenz ni. Korang kena baca sampai habis! 

eskayvie diffenz



Sebab Utama Kenapa Marina Boleh Tertarik Dengan Eskayvie Diffenz

Marina sebenarnya agak sukar nak terpedaya dengan supplement yang dijual secara online ni. Biasanya Marina akan beli vitamin C yang ada di drugstore sahaja. Marina start tertarik dengan fungsi yang ada pada Eskayvie Diffenz ni sebab ada di kalangan kawan yang terdekat yang merupakan pesakit covid-19 stage 5 ye, selepas mengamalkan Eskayvie Diffenz ni alhamdulillah semakin sihat dah sekarang. 

Actually maklumat ni pon Marina baru tahu ye, Marina kongsikan kat sini dengan korang. Pelbagai kajian yang dibuat di beberapa negara maju mendapati hampir 60% pesakit yang disahkan positif dijangkiti wabak di musim pandemik ini adalah daripada golongan yang mengalami kekurangan Vitamin D.

Inilah antara sebab-sebab utama Marina tukar dari vitamin C di drugstore kepada Eskayvie Diffenz. 

Ciri-Ciri Eskayvie Yang Perlu Korang Tahu 

• Sebotol mengandungi 30 tablet.
•  ‘Super Food’ yang boleh memberi perlindungan terbaik dari dalam dan boleh beri perlindungan menyeluruh.
• Mempunyai sijil Halal
• Berdaftar dengan BKKM
 

Kandungan Diffenz Dari Bahan-Bahan yang Terpilih

Yang menguatkan lagi Marina nak beli dan amalkan Eskayvie Diffenz ni kerana kandungannya mempunyai Cendawan Susu Harimau. Cendawan susu harimau ni sangat baik untuk melindungi paru-paru. Kalau tengok pasaran di luar sana, supplement yang mengandungi Cendawan Susu Harimau sangatlah mahal tetapi harga Diffenz ni berpatutan. 4 kandungan utama yang terdapat dalam Diffenz yang memberikan perlindungan 4 penjuru :

• Cendawan Susu Harimau - Nama saintifiknya Lignosus Rhinocerus sebenarnya mempunyai keistimewaan tersendiri. Cendawan yang sangat sukar dan hampir pupus ini didapati hanya tumbuh di kawasan hutan tebal tertentu terutamanya di Banjaran Titiwangsa. Ianya tumbuh di bawah tanah dan hanya payungnya sahaja yang terkeluar ke permukaan bumi. 

Hasil kajian mendapati Cendawan Susu Harimau ini mengandungi manfaat berikut:
- Menguatkan sistem pertahanan badan 
- Membantu mengurangkan keradangan dalam badan
- Kaya dengan antioksidan

• Buah Camu-camu - superfood yang lagi power 60 kali ganda dari vitamin C

• Vitamin C 
- Mengurangkan risiko penyakit kronik
- Menyihatkan otot dan jantung 
- Merendahkan asid urik yang menjadi punca gout
- Meningkatkan penyerapan zat besi
- Meningkatkan sistem imun
- Mempercepatkan penyembuhan luka
- Menjaga kesihatan dan kecantikan kulit

• Vitamin D
- Bantu kesihatan tulang dan otot
- Bantu kawal berat badan
- Tingkatkan penyerapan kalsium
- Tingkatkan sistem imun badan
- Menurunkan rintangan insulin & keradangan



pamphlet Eskayvie Diffenz

Eskayvie Diffenz




Kelebihan dan Keistimewaan Eskayvie Diffenz sebagai Produk Melindungi Paru-Paru dan Meningkatkan Imunisasi Badan

Memandangkan Marina ni kerap batuk tak berkesudahan sampai satu tahap sampai penat dan sukar bernafas, makanya Marina cuba ikhtiar dengan Diffenz. Kelebihan dan Keistimewaan Diffenz :
 
● Meningkatkan sistem imun badan
●Memberi tenaga
●Melegakan batuk, selesema, radang paru-paru
●Mengatasi masalah resdung,alahan, asma, ekzema
 

Cara Pengambilan Diffenz

• Mudah dan sedap (hisap je)
• Tuang tablet ke dalam penutup. Elak masukkan tangan ke dalam botol

Testimoni Eskayvie Diffenz : Pengalaman Marina Mengamalkan Eskayvie Diffenz

Ini review ikhlas dari Marina ye. Marina beli banyak-banyak stok Eskayvie Diffenz ni sebab Marina satu family amalkan vitamin ni. Eskayvie tengah buat promosi Marina grablah terus. Bukan selalu Eskayvie buat promosi gini. 

Eskayvie Diffenz ni rasa berry, masam-masam tapi bukan rasa berry sahaja, ada rasa campuran perisa lain, mungkin campuran dari cendawan susu harimau dan buah camu-camu tu, Diffenz ni tak rasa pure berry tapi sedap ye! 

Ini promosi Disember yang Marina beli. Promosi sampai 15 Disember

Teringin Nak Lindungi Badan dari Jangkitan Virus? Cubalah Eskayvie Diffenz, Tablet Berperisa Berry yang Sedap!!! 

Marina sebagai salah seorang pengguna Diffenz, Marina rasa yakin untuk mengamalkan Diffenz ni supaya dapat lindungi paru-paru Marina ni sebab Marina ni kerap batuk dan menjadikan Marina penat. Marina risau paru-paru Marina akan mengalami masalah dan sistem imunisasi badan Marina rendah jika tak amalkan supplement. Daripada makan ubat di kemudian hari sebab sakit, seeloknya Marina ikthtiar sesuatu dari sekarang kan?

Selepas amalkan Diffenz ni apa yang Marina perasan pada diri Marina, Marina rasa bertenaga dan kurang batuk. Husband Marina pon Marina pksa makan Diffenz ni ye. Untung-untung tiba-tiba bertukar jadi OPPA pulak. Hahaha. Anak-anak Marina, Marina bagi makan Diffenz Junior yang berperisa oren. Nanti Marina ceritakan tentang Diffenz Junior pulak. 

Feedback Eskayvie Diffenz yang Meningkatkan Fungsi Paru-Paru dan Imunisasi Badan

Di sini Marina sertakan sekali testimoni dari pengguna. Setiap pengguna Diffenz mempunyai latar belakang yang berbeza dan mengamalkan Diffenz ini untuk tujuan berbeza. Ramai pengguna mengamalkan Diffenz yang merupakan pesakit Covid-19,  alhamdulillah semakin sihat dan kembali menjalani kehidupan seperti biasa. 








Cara Mendaftar Ahli atau Agen Eskayvie

Kalau korang berminat nak cuba Diffenz ini, boleh whatsapp Marina. Yang berminat nak jadi ahli atau buat duit tepi menjadi agen pon dialu-alukan. Marina sedang mencari agen. Kalau korang jadi ahli, korang boleh dapat harga murah dari harga di pasaran. Kalau korang jadi agen, korang akan dapat keuntungan walaupun beli untuk diri sendiri. 

Eskayvie Diffenz :
Harga sekotak RM66
Harga ahli RM60

Untuk mendapatkan harga ahli korang boleh daftar di bawah atau terus whatsapp Marina. Kalau tak tahu daftar ahli atau agent boleh whatsapp Marina terus. Cara-cara mendaftar :

#1 Daftar di SINI

#2 Klik SIGN IN di bahagian atas kanan.



#3 Klik SIGN UP TODAY di bahagian bawah. Pastikan Referral tu ada nama Marina okeh. Nanti Marina aktifkan korang bagi yang nak jadi agen dan Marina akan masukkan dalam group. Siap. Mudahkan? 




Daftar ahli atau agen :

Whatsapp :

Post a Comment

2 Comments

  1. Diffenz terbaik insya-Allah. Saya support ❗

    Sbb kami 1 family consume diffenz and mmng best!

    Supprt back teeaziz699 tiktok jom😊

    ReplyDelete