Order Produk F&N Secara Online Menggunakan Aplikasi F&N Life untuk Persiapan Menyambut Hari Raya

Order Produk F&N Secara Online Menggunakan Aplikasi F&N Life untuk Persiapan Menyambut Hari Raya | Tinggal lagi 2 minggu je kita nak menyambut Hari Raya Puasa. Marina percaya ramai yang sedang buat preparation untuk menyambut Hari Raya seperti membeli baju raya, barang dapur, perhiasan untuk rumah dan macam-macam lagi. Suasana di pasaraya memang seronok dengan pelanggan yang ramai, terasa semangat nak raya. Setiap hujung bulan Marina memang akan pergi ke pasaraya untuk menambah stok, tetapi bila musim raya semakin m, pelanggan di pasaraya tersangatlah ramai. Haritu Marina pergi ke sebuah pasaraya ni, kononnya nak belilah barang dapur untuk menambah stok yang hampir habis di rumah. Hasrat nak beli barang dapur terbantut sebab terpaksa beratur panjang sebelum dibenarkan masuk ke dalam pasaraya. Makanya, Marina order je barang dapur seperti ketupat Sri Nona, lemang Sri Nona, serbuk rendang Babas, susu sejat dan macam-macam lagi untuk persiapan menyambut hari raya nanti. Marina order secara online sahaja produk-produk F&N ni menggunakan aplikasi F&N Life. Bukan produk F&N sahaja yang ada di sini, jenama seperti Sunkist, Sun Valley dan lain-lain juga ada di dalam aplikasi ini. Cepat dan mudah membeli barang keperluan untuk persiapan memyambut hari raya melalui online. Tambahan musim Covid-19 yang belum reda ni. 

Cara Membeli Produk F&N di Aplikasi F&N Life

Mudah sangat dan cepat je membeli produk F&N secara online melalui aplikasi F&N Life. Cara-cara membeli produk :

#1 Download aplikasi F&N Life di App Store atau Google Play. 


#2 Sign up akaun sebagai customer sign in di aplikasi F&N Life. Isi maklumat yang diperlukan seperti nama, alamat dan nombor telefon untuk melancarkan proses penghantaran barang nanti.  



#3 Pilih produk yang korang nak beli, masukkan dalam cart. 


#4 Dah habis shopping, korang boleh checkout dan confirmkan order.  


Kelebihan dan Keistimewaan Aplikasi F&N Life

Apa yang menariknya mengenai aplikasi F&N life ni? Apa manfaat yang korang dapat jika membeli produk F&N secara online? Di sini Marina senaraikan kelebihan dan keistimewaan aplikasi F&N Life ni :

#1 Pelanggan yang membeli produk F&N melalui aplikasi, boleh mengumpul mata. Mata yang telah dikumpul boleh digunakan untuk dapatkan diskaun untuk produk seterusnya. 


#2 F&N menawarkan tawaran special di aplikasi F&N yang tidak terdapat di mana-mana kedai. Sekarang ini F&N mengadakan promosi sempena Ramadhan dan Hari Raya. Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan Bundle Raya ni di aplikasi F&N Life!

#3 Tidak perlu bersesak-sesak di pasaraya terutamanya hari perayaan. Order sahaja secara online. Penghantaran mengambil masa 3-8 hari sahaja. Masa Marina order tu mengambil masa 2 hari sahaja. Hari Ahad pon diorang buat penghantaran tau. 

#4 Pelanggan boleh track parcel mereka untuk melihat status penghantaran produk yang telah dibeli. 


#5 Pelanggan juga boleh dapatkan pelbagai resepi di applikasi F&N ni. 

Jom Gandakan Ganjaran Bersama F&N Life!

Sekarang ni F&N sedang mengadakan promosi produk mereka sempena bulan Ramadhan dan Hari Raya yang bakal tiba ni. Ada 3 pilihan yang boleh korang pilih iaitu :

• F&N Life Ramadhan Bundle

Ada 6 pilihan yang boleh dipilih iaitu F&N Raya Ria Bundle, BB Raya Bundle, Fizzy Easy Bundle, Best Buka Puasa Bundle, Syok Soya Cincau Bundle dan Hidrat Ramadhan Bundle. Bukan untuk waktu puasa je boleh beli pek ni, time raya pon boleh je. Selalu time raya, Marina memang standby kat rumah air berkarbonat ni. F&N pulak buat Raya Ria Bundle ni, kenalah beli. Jimat duit hakak.  

• F&N Life Raya Bundle

Terdapat 3 pilihan yang boleh dipilih untuk pack ini iaitu Masak Masak Raya Bundle, Rose Agar Agar Bundle dan Hidrat Ramadan Bundle. Bolehlah korang dapatkan pack ini untuk persiapan memasak juadah raya nanti. Korang bolehlah berjimat dengan pack F&N Life Raya Bundle ni! 

• Gift For Your Family

Tahun ni raya tak boleh rentas negeri lagi. Raya kat rumah masing-masing je le. Selalu time raya beli macam-macam nak bawak balik kampung kan? Kalini takleh balik kampung tapi korang still boleh menghantar hadiah pada keluarga di kampung kan. Bolehlah korang hantar pek Gift for your family dari F&N ni. Order je online sampailah depan rumah keluarga korang kat kampung nu. 



Pek Penyayang Bagi Mereka yang Memerlukan

F&N Life juga ada menyediakan Pek Penyayang bagi mereka yang berhasrat untuk memberikan sumbangan kepada mereka yang memerlukan. Korang hanya perlu order di aplikasi F&N Life dan pihak F&N akan menghantar sumbangan korang sama ada ke rumah anak yatim, rumah orang tua atau kepada mereka yang memerlukan. 


Download applikasi F&N Life untuk mendapatkan tawaran menarik dari F&N.

Website :
http://www.fnlife.com/

Facebook :

Instagram :
fn.life

Post a Comment

16 Comments

  1. Wah menarik..makin senang sekarnag..nak keluar pun takut kan..macam2 kat luar tu..ngan orang ramai- ramai ada tak ikut SOP bagai

    ReplyDelete
  2. Senang beli dekat aplikasi F&N..ada tu takda dekat kedai. Beli bundle banyak2 senang simpan stok smapai raya..hehee

    ReplyDelete
  3. Murahnyaaaa bleh la beli sekejap lg. Akak punya gambar tu kabur, akak cuba screenshot, lebih jelas. Saya ingat mata saya bertambah rabun. Akakk niii. Hahaha. Buat saya cemas tau.

    ReplyDelete
  4. Senangnya sekarang nak membeli, order online je. Nak beli gak lah..sis raya mmg beli banyak2 air ni

    ReplyDelete
  5. order online senang kan. lagi2 nak raya ni. boleh minum seisi keluarga

    ReplyDelete
  6. Wah! betul-betul senang ni! Sis pengguna F&N juga. nanti senang dh la. order online je. dok umah!

    ReplyDelete
  7. Seriously, Sal memang dah jatuh cinta dengan apps F&N Life ni. Rasanya lom terlewat lagi nak borong tuk Raya. Harga pun jauh lebih murah dan paling best .. barang terus sampai depan rumah. Kalau beli kat Mall memang berangkut la jawabnya. hehehe

    ReplyDelete
  8. Menarik la ada aplikasi untuk tempah sebegini. Harapnya takde kekurangan stok la seab semua pakat beli online kelak kan.

    ReplyDelete
  9. Senang bila semua boleh order atas talian. Murah pulak Tu mmg sangat berbaloi

    ReplyDelete
  10. Waaa nak donlod gak laa.. mudahnyaa.. tak payah le nak pi pasaraya dan berhangkut bawa balik ek...

    ReplyDelete
  11. F&N ni memang jadi pilihan orang ramai setiap kali tibanya musim perayaan kan! Bagus la ada apps mcm ni skrg... 👍

    ReplyDelete
  12. best shopping guna f&n life apps ni , sangat memudahkan , just pilih bundle yang berkenan dan trus cek out shipping pun laju . berbaloi beli dengan harga yang jimat berbanding kat luar

    ReplyDelete
  13. Kak nina pun dah shopping bundle ramadan kat apps F&N Life ni. Bagus cepat hantar dan mudah, murah!

    ReplyDelete
  14. Menariknya apps F&N ni. Bagus juga ya nanti boleh explore. terimakasih atas perkongsiannya :)

    ReplyDelete