Buat Duit RM200 - RM300 Seminggu bersama ANH Smart Venture

Assalamualaikum. Hai.

Hari tu Marina pegi event Mercu Aspirasi Keusahawanan Bumiputera yang dianjurkan oleh pihak MARA. Event ni berlangsung selama 3 hari. Bermula 13-15 September 2019 di RTC, Gopeng, Perak.

Marina pergi event tu hari Sabtu 14 September. Bermacam-macam aktviti yang dijalankan di sana. Antaranya, pameran produk usahawan, seminar, e-sport pon ada.

Bermacam-macam pameran produk dan perniagaan dari pelbagai syarikat dipamerkan di sini seperti produk makanan, servis seperti spa, syarikat percetakan dan juga booth-booth dari IPTA/IPTS.


ANH Smart Venture Sdn. Bhd.

ANH Smart Venture Sdn. Bhd. ini merupakan syarikat yang khusus dalam pelbagai barang seperti t-shirt, baju korporat, topi, cawan dan menerima tempahan untuk membuat cenderahati. Syarikat ini bertapak di Penang dan telah wujud sejak tahun 2003.

ANH juga menyediakan perkhidmatan percetakan seperti 'Heat Press', 'HD Print' dan 'silk screen'.

Pelancaran Program Dropship 

Pada hari tersebut, syarikat ANH Smart Venture Sdn. Bhd. mengadakan pelancaran buat pertama kalinya untuk program dropship yang dirasmikan oleh Encik Mohd Azhar B Muhammad Azam, Pengarah Urusan ANH SMART VENTURE SDN BHD, Encik Lukman Hakim, Pengarah MARA Cawangan Pulau Pinang, Encik Shahzulmizan, Penolong Pengarah MARA Cawangan Pulau Pinang dan Encik Baharuddin, Ketua PUSMA Pulau Pinang.

Untuk surirumah, pelajar, atau sesiapa sahaja yang berminat untuk mencari pendapatan yang tak perlu mengeluarkan modal, boleh menyertai program dropship di bawah syarikat ANH Smart Venture Sdn. Bhd. ini.



Sesi soal jawab oleh Encik Fazlu Muhyudin bin Syed Ibramsa, Project Manager ANH Smart Ventute Sd. Bhd.



Manfaat join program dropship ANH Smart Venture

Yang bestnye kalau join dropship ni, nak beli untuk sendiri pon boleh. Tiada pembelian minima. Apa manfaat yang korang dapat jika menyertai program dropship ANH Smart Venture Sdn. Bhd.:

1. Tak perlu post barang
2. Tak perlu modal untuk restock
3. Bonus kepada dropship yang buat sales paling tinggi
4. Feedback customer diberi
5. Urusan postage semua diuruskan oleh ANH Smart Venture
6. Margin keuntungan yang besar
7. Training marketing dan product knowledge disediakan

Majlis Pelancaran Dropship

Masa event ni Marina dapat gift dari ANH Smart Venture berupa T-shirt beserta logo blog Marina. Print on the spot tau. Menurut En. Fazlu 30 minit je untuk siapkan printed logo ni.

Logo blog Marina sedang dicetak di tshirt



Katalog juga diberi di dalam goodies bag ni. Serius harga item dia murah-murah. Seperti contoh non woven bag ni satu item ni RM1.30 je. Kalau korang nak jual pada kawan-kawan ofis, jiran, kolej, kelas pon mudah.


Marina dah join. Korang bila lagi? Tak payah keluar modal, tapi dapat duit. Siapa taknak kan?

Taknak join dropship tapi berminat nak dapatkan items sebagai kenangan dengan harga yang murah? Korang boleh order di ANH Smart Venture


Makluman lanjut mengenai background ANH Smart Venture Sdn. Bhd. http://www.anhshop2u.com.my

Nak join dropship boleh refer sini: https://www.anhshop2u.com

Post a Comment

26 Comments

  1. Dulu kan..sebelum SA focus dengan kerjaya SA pernah je buat macam- macam dropship..la ni macam tak mampu sebab schedule memag tight sangat..seronok sebenarnya kalau buat dropship ni..risiko tak besar sangat kan...

    ReplyDelete
  2. wahhh.. menariknya.. boleh la buat duit geli-geli join dropship kan.. zaman skrg ni mesti nak cari side income utk cover keperluan seisi rumah.. bagus la kalau ada company buat dropship macam ni..

    ReplyDelete
  3. Thanks for sharing this very informative post~!

    ReplyDelete
  4. bagus ada peluang dropship macam ni, sesiapa jer boleh jana pendapatan kan. program yang menarik dan peluang yang luas sebab sekarang banyak orang cari printing tshirt dan goodies ni

    ReplyDelete
  5. Kalau tak ada keje hakiki memang menarik program dropship macam ni, boleh dapat income kalau rajin dan pandai promosi. Moga mereka yang tiada pekerjaan dan surirumah dah join dropship

    ReplyDelete
  6. Bgus ada program dropship nie..boleh la buat income skit..klu rajin dapat la bnyak..apa pun yg pnting kena ada smagt dan keyakinan diri..

    ReplyDelete
  7. Menarik program dropship ni. Pada yang berminat nak buat duit poket boleh join dropship ni.

    ReplyDelete
  8. Nie adalah peluang untuk menambah pendapatan isi rumah kan. Sesiapa pun boleh. Almaklum sekarang pendapatan tunggal dah tak boleh menampung taraf hidup yang makin meningkat kan.

    ReplyDelete
  9. Best la ada bukak dropship mcm ni. Surirumah & pelajar pun boleh buat duit dgn dropshipping kan.Boleh la nak bantu jana income sikit sikit.

    ReplyDelete
  10. Memang menarik untuk mereka yang berminat nak mula bisnes apatah lagi tanpa modal.

    ReplyDelete
  11. Wah.. peluang bagus untuk kita ni! Nak tambah pendapatan sampingan pun boleh sangat ni. Suri rumah atau pelajar pun boleh buat ni untuk dapat pendapatan sendiri.

    ReplyDelete
  12. Bagusnya ada program dropship seperti ini..bolehlah menjana pendapatan sampingan.

    ReplyDelete
  13. Terbaikla ade buat mcm ni..bantu orang untuk cari duit..kene usha ni.mana tau boleh jadi drobship..untung juga buat ni

    ReplyDelete
  14. Menarik juga ehh Klu jadi dropship. Kiranya utk tambah pendapatan sampingan lah kan. Nanti boleh rekomen kat member2 yg nak cr pendapatan

    ReplyDelete
  15. wah syoknya, kalau dapat buat extra income memang bestkan? Mesti dapat la membantu duit poket kita by hari atau minggu

    ReplyDelete
  16. Wah!!! Ini peluang baik ni... buat dropship tanpa modal... bagus untuk membantu kita usahawan kecil yang selalunya kekurangan modal untuk memulakan perniagaan... di samping dapat memanfaatkan masa yang ada, dapat juga kita menambah kewangan keluarga...

    ReplyDelete
  17. boleh cubalah lepas ni. nampak menarik servisnya. untuk program dropship pun macam best. terima kasih atas perkongsian ya. sekarang ni mmg kena mencari sumber kewangan melalui pelbagai cara.

    ReplyDelete
  18. Bagus ada peluang dropship macam ni..boleh kita cuba tambah kewangan melalui cara ni

    ReplyDelete
  19. Wah syarat mudah je nak join dropship ANH smart venture ni. Boleh lah join as a prt time sebagai passive income.

    ReplyDelete
  20. Bagus depa buat macam ni. Memudahkan untuk sama2 mencari rezeki dengan tak perlu banyak proses. Hopefully business ni berkembang and memberi keadilan kepada semua dropshipper. :)

    ReplyDelete
  21. Cepat and senang dapat customize product product yang kita nak! This venture open another good opportunity for everyone who like to earn some extra income.

    ReplyDelete
  22. wahhh tak tahu pulak semudah ini untuk jana pendapatan. baru pertama kali dengar nama platform nie. harap boleh dipercayai

    ReplyDelete