Ulang Tahun Ke-4 Succulent Fair Di Ipoh Parade!

Ulang Tahun Ke-4 Succulent Fair di Ipoh Parade | Cactus Boy Nursery's teruja untuk mengumumkan Pameran Succulent yang akan berlangsung pada 3 hingga 5 Mei 2024 untuk meraikan ulang tahunnya yang ke-4 di Ipoh Parade. Cactus Boy Nursery's akan membawakan pelbagai jenis succulents dan kaktus berbunga yang unik dan cantik, serta tawaran dan promosi eksklusif bagi
memperingati majlis istimewa ini.



Cactus Boy Nursery's telah menyediakan pencinta succulent dengan tumbuhan berkualiti tinggi dan luar biasa perkhidmatan pelanggan selama empat tahun. Bagi meraikan kejayaan ini, Cactus Boy Nursery's menganjurkan tiga hari pameran succulent di Ipoh Parade, di mana peminat tumbuhan boleh melihat dan membeli pelbagai pilihan tumbuhan, daripada tumbuhan yang jarang ditemui sehinggalah kepada tumbuhan popular, yang diperolehi daripada dalam negara dan juga yang diimport.

Selain mempamerkan pelbagai jenis succulents, pameran ini juga akan mengadakan bengkel interaktif dan demonstrasi mengenai penjagaan sukulen, serta peluang untuk mengetahui lebih lanjut tentang tumbuhan unik ini daripada pakar yang berpengetahuan. Pembeli juga boleh mengambil kesempatan memenangi hadiah dengan mengambil bahagian dalam
pelbagai aktiviti yang dirancang secara eksklusif untuk acara ini.

Tarikh: 3 - 5 Mei 2024 (Jumaat - Ahad)
Masa: 10:00 pagi - 10:00 malam
Tempat: Ipoh Parade Ground Floor, Main Court


Aktiviti Menarik Di Succulent Fair

Pelbagai aktiviti menarik yang disediakan untuk peminat dan pengunjung di Succulent Fair.

Bengkel Kreatif

Pada jam 12:00 tengahari sehingga 8:00 malam, bengkel succulent akan diadakan buat pengunjung. Korang berpeluang belajar menghiaskan pasu bunga mini dan membuat Succulent korang sendiri di bengkel ini.



Peraduan Menarik

Sertai peraduan "Kongsi & Menang" dan "Siar & Menang" dan berpeluang untuk menang
hadiah menarik dari Cactus Boy. Peraduan "Kongsi & Menang" bermula sekarang hingga 2 Mei, dan "Siaran Peraduan & Menang” akan diadakan semasa acara tiga hari itu.


Peraduan Susunan Succulent

Pamerkan kreativiti korang dan menangi hadiah-hadiah hebat dalam Peraduan Susunan Succulent. Daftar penyertaan korang melalui WhatsApp Wai Sheng di 011-3805 1929.



Sesi Pendidikan Bersama "Ah Boy", Pengasas Cactus Boy Nursery's

Korang berpeluang belajar daripada pakar "Ah Boy" sambil  berkongsi pandangan tentang teknik penjagaan succulent,
kaedah pembiakan, pencegahan penyakit & perosak dan mendedahkan succulents korang kepada unsur-unsur. Jangan lepaskan demonstrasi langsung beliau di Epiphytic Plant Mounting!



Menangi Hadiah Menarik!

Ambil bahagian dalam "Teka & Menang" dan "Permainan Trivia Succulent" semasa pameran untuk peluang untuk memenangi hadiah menarik, termasuk Kaktus Tong Emas (bernilai RM250) dan Tumbuhan Nepenthes & Drosera!


Cabutan Bertuah

Bagi meraikan ulang tahun Succulent Fair, "Sesi Cabutan Bertuah" akan diadakan pada jam 9 malam sepanjang masa pameran succulent. Pemenang bertuah berpeluang memenangi hadiah bernilai sehingga RM8,000.

Jangan lupa datang pada temujanji ini dan memenangi pelbagai jadiah yang menarik di Succulent Fair ini!





Post a Comment

0 Comments