Kitsui Coffee Xslim Shapez untuk Kurus

Kitsui Coffee Xslim Shapez untuk Kurus | Setiap hari husband Marina sure akan minum kopi. Nak kata tegar tu taklah tapi kalau sehari minum tak sah. Dalam sehari tu, mesti akan minum kopi jugak. Tak kisahlah apa jenis coffee, kopi ais, cappucino, mocha, semua dia bedal. Semua kopi dia layan, dari yang harga RM2 sampailah belasan ringgit. Then, Marina dapat tahu Kitsui ada produk coffee yang boleh kuruskan badan. Kitsui Coffee Xslim Shapez ni formula terbaru dari Korea. Lain dari produk kopi kurus yang ada di pasaran. Makanya, Marina suruhlah husband cuba minum. Dari minum kopi biasa harga sampai belasan ringgit lebih baik minum kopi Kitsui ni yang boleh kurus sekalikan? 






Kitsui Coffee Xslim Shapez Bebas Dari Bahan-Bahan Berbahaya

Kebanyakan produk kuruskan badan di pasaran mengandungi bahan-bahan yang berbahaya dan tidak diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). 

Korang yang nak kurus boleh consume Kitsui Coffee Xslim Shapez tanpa risau menjejaskan kesihatan kerana ianya bebas dari bahan terlarang. Ia tiada hormon, bahan pengawet, gluten, GMO, antibiotik dan bahan kimia. 

Kitsui Coffee Xslim Shapez telah memenangi pelbagai Anugerah Antarabangsa antaranya dari Asia Pacific Super Health Brand dan Asia Halal Brand Awards 2019.


Ciri-Ciri Kitsui Coffee Xslim Shapez, Lain dari Kopi Kurus yang Ada di Pasaran 

Kitsui Coffee Xslim Shapez merupakan sejenis minuman untuk membantu menurunkan berat badan. Ianya merupakan cara semulajadi yang hebat untuk badan yang lebih ideal, bertenaga dan sihat. Antara ciri-ciri yang perlu korang tahu tentang Kitsui Coffee Xslim Shapez ini adalah : 

• Formula terbaru dari Korea. 
• Diperbuat dari bahan-bahan semulajadi. 
• Boleh mengecilkan double chin, lengan dan peha. 
• Ramuan yang hebat iaitu menggunakan KOREAN GINSENG.
• Ianya Halal.
• 1 kotak mempunyai 17 sachet. 
• 1 sachet seberat 15 gm.
• 1 sachet 29 kalori. 
• Kesannya dapat dilihat selepas 7-14 hari penggunaan. Bergantung pada metabolisme badan masing-masing. 
• Tidak rasa berdebar jika minum.


Siapa yang Perlu Minum Kitsui Coffee Xslim Shapez? 

Korang yang mempunyai masalah kat bawah ni, harus amalkan Kitsui Coffee Xslim Shapez ni :

• Berlebihan lemak di bahagian leher, lengan tangan, perut dan peha kaki. 
• Berat badan bertambah setiap bulan. 
• Selera makan yang kuat. 
• Badan cepat letih dan lesu. 
• Tidak mengamalkan cara pemakanan yang sihat.
• Kuat berdengkur. 
• Kurang bersenam atau tidak bersenam.


Kitsui Coffee Xslim Shapez Formula Terbaru Dari Korea

Apakah yang membuatkan Kitsui Coffee Xslim Shapez lain daripada kopi kurus yang ada di pasaran dan dapat membantu korang turunkan berat? Ini adalah kerana bahan kandungan yang digunakan adalah merupakan formula terbaru dari Korea. Kandungan di dalam Kitsui Coffee Xslim Shapez ini mengandungi : 

• Korean Ginseng 
- Banyak digunakan untuk menguatkan sistem imun dan melawan keletihan badan, terutama pada orang yang mengalami sindrom kekurangan tenaga. 
- Membantu meningkat fokus mental korang. 

• Green Coffee Bean 
- Ekstrak serat dari biji kopi hijau adalah sangat tinggi dengan antioksidan, membantu meningkatkan tenaga seluruh badan dan menyokong kesihatan otak.
- Ekstrak biji kopi hijau dapat membantu menjaga berat badan yang sihat bersamaan dengan diet dan senaman yang betul.
- Serbuk ekstrak biji kopi hijau diperbuat dari biji kopi mentah yang ditanam secara semulajadi dan kemudian menggunakan suhu yang rendah diekstrak tanpa alkohol.

• L-Carnitine
- L-Carnitine mengurangkan lemak dan meningkatkan metabolisme. Dengan tahanp L-Carnitine yang lebih tinggi, badan korang menjadi lebih cekap dalam membakar lemak. Ini bukan sahaja mengurangkan jumlah lemak yang disimpan oleh tubuh korang, tetapi juga membantu mengurangkan lemak perut, jenis yang mengelilingi organ penting korang dan berpotensi menyebabkan penyakit hati berlemak dan keadaan kesihatan yang serius.
- L-Carnitine memberikan peningkatan metabolisme korang. Metabolisme yang lebih berkesan membantu program penurunan berat badan korang kerana korang akan meningkatkan jumlah kalori yang dapat korang bakar walaupun pada waktu rehat.

• Hoodia - Hoodia adalah ekstrak tumbuhan semulajadi yang dapatmembantu mengurangkan selera makan. Dengan pengambilan makanan yang kurang bermakna pemakanan kalori adalah rendah seterusnya dapat membantu menurunkan berat badan. Ianya merupakan sejenis tumbuhan seperti kaktus yang tumbuh di Afrika Selatan, Botswana, Namobia dan Angola. 




Kelebihan dan Keistimewaan Kitsui Coffee Xslim Shapez sebagai Produk Turunkan Berat Badan

• Mengurangkan jumlah lemak yang disimpan oleh tubuh terutamanya di bahagian perut, peha kaki, lengan tangan dan leher. 
• Membantu mengekalkan dan meningkatkan kecergasan dan tenaga badan sepanjang hari serta meningkatkan fokus mental.
• Mengawal selera makan bermakna pemakanan kalori yang rendah. 
• Peningkatan metabolisme dapat bantu untuk membakar kalori dengan lebih cepat walaupun pada waktu rehat.


Cara Minum Kitsui Coffee Xslim Shapez

• Consume Kitsui Coffee Xslim Shapez sehari satu sachet setiap pagi sebelum korang memulakan aktiviti harian. 

• Cara pengambilannya mudah je. Campur 1 sachet Kitsui Coffee Xslim Shapez dengan 150ml air suam atau air sejuk. Bancuh dalam shaker atau cawan. 

• Shake atau bancuh menggunakan sudu. Kacau sampai sebati. 



Tiada Sibutramine Dalam Kitsui Coffee Xslim Shapez

Sibutramine adalah bahan larangan dari pihak Kementerian Kesihatan dalam ubat kurus. Berdasarkan data daripada kajian Sibutramine on Cardiovascular Outcome Study, penggunaan sibutramine didapati mempertingkatkan risiko kardiovaskular seperti serangan jantung dan strok terhadap pesakit obes yang mengambil ubat berkenaan. Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) sudah memutuskan untuk menggantung pendaftaran ubat sibutramine.

Telah terbukti Kitsui Coffee Xslim Shapez tiada kandungan sibutramine selepas ujian makmal dilakukan. Ianya diperbuat daripada 100% bahan HALAL semulajadi dan tiada bahan larangan.


Kitsui Coffee Xslim Shapez Produk Testimoni : Pengalaman Husband Selepas Minum Kitsui Coffee Xslim Shapez

Marina tanya husband, pengalaman dia selepas minum Kitsui Coffee Xslim Shapez. Katanya selepas beberapa jam minum Kitsui, tak ada rasa nak makan pon. Rasa dia? Of course lah rasa kopi kan. Husband Marina kata kopinya sedap dan tak terlalu pekat atau kelat. 

Yang bestnya Kitsui Coffee Xslim Shapez ni boleh dibancuh dengan air sejuk jugak. Elok je larut dalam air sejuk, tak berketul-ketul pun. 

Marina nak cerita lebih-lebih karang, Marina sendiri pon tak minum kopi. Disebabkan Kitsui Coffee Xslim Shapez ni kata boleh mengawal selera makan dan mengurangkan lemak kat perut, lengan dan peha, Marina suruh husband Marina teruskan minum Kitsui ni, untung-untung dapat balik 'jaw line' tu kan. Ingat senang nak hapuskan lelemak? 

Walaupun belum lagi ada penurunan, tapi nampaklah husband Marina kurang makan sejak amalkan Kitsui ni. Nak tau berkesan ke tak pada korang, kena cuba sendirilah. 


Minum Kitsui Coffee Xslim Shapez, Bentuk Tubuh Makin Cantik Dengan Berat Badan Ideal 

Di sini Marina sertakan sekali review testimoni bagi Kitsui Coffee Xslim Shapez dari beberapa pengguna yang lain. Makin minum Kitsui Coffee Xslim Shapez, makin cantik bentuk tubuh hingga berjaya mendapat berat badan yang ideal secara semulajadi.  









Teringin Nak Turun Berat Tanpa Perlu Pantang Makan Dan Bersenam? Kitsui, Cantik Semulajadi!

Kitsui Coffee Xslim Shapez ini diformulasikan secara unik untuk korang dengan ramuan halal semulajadi yang dipilih khas dari yang terbaik untuk keperluan gaya hidup moden harian korang.

Korang yang nak slim, shape kan badan dan turunkan berat dengan Kitsui Coffee Xslim Shapez ini, boleh ke website atau sosial media diorang. 

Kitsui Ramuan Semulajadi untuk Anda! 


Korang boleh dapatkan Kitsui Coffee Xslim Shapez ni di Shopee.Untuk maklumat lanjut, korang boleh hubungi diorang melalui media sosial :


Instagram : 

Facebook : https://www.facebook.com/kitsuimalaysia/

Tik Tok : 

Website : 


#Kitsui #Kitsuimalaysia #Kitsuilovers #kesihatan #shopeemy #kitsuicoffeexslimshapez #kuruskanbadan





Post a Comment

2 Comments