Borong Barangan China dan Taiwan Secara Online dengan Selamat dan Murah di Buymall Malaysia

Borong Barangan China dan Taiwan Secara Online dengan Selamat dan Murah di BuyMall Malaysia| Kini korang boleh memborong barang dari China dan Taiwan dengan kos perkhidmatan shipping yang murah dan tanpa perlu risau barang hilang dari radar di Buymall Malaysia Online Shopping No. 1 Trusted Taobao Expert! Marina terkejut tengok harga barang yang ditawarkan di Buymall Malysia. Tak sangka kita boleh dapat harga jauh lebih murah. Of course lebih murah dari Malaysia tapi kalau korang tengok harga di Buymall Malaysia ni memang super super murah. Korang boleh berniaga kecil-kecilan dengan mengambil stok di Buymall Malaysia. Yang bestnya barang yang hendak dibeli boleh dipesan secara online sahaja tanpa perlu pergi ke China atau Taiwan. Jimat masa, tenaga dan duit korang kan?

Sebut je China pasti korang terbayang memborong barang. China sudah sinonim dengan syurga pusat membeli-belah. Ramai para peniaga sanggup ke China untuk memilih dan membeli stok di sana dan jual di Malaysia. Ye la barangan yang dijual di sana unik, menarik dan tak dapat di Malaysia. Korang tahu tak kalau membeli dengan kuantiti yang banyak, barang korang perlu dihantar menggunakan servis shipping? Servis mana yang nak digunakan untuk menghantar barang ke Malaysia? Apa jaminan barang akan selamat sampai di Malaysia? Bagaimana untuk memastikan kita tidak tertipu dan tidak dikenakan servis yang over charge? Pening dan buntu kan?

Kepada para peniaga yang biasa ke China atau Taiwan untuk memborong barangan dari sana pasti tahu mengenai prosedur untuk membeli barangan dari negara ini. Bukan senang ye untuk membawa masuk dan memborong barang dari luar negara masuk ke Malaysia. Pelbagai prosedur yang perlu ditempuhi sebelum barang dibawa masuk.

Di sinilah Buymall Malaysia Online Shopping dapat membantu menyelesaikan masalah bukan kepada para peniaga sahaja malahan kepada pembeli yang berminat untuk membeli barangan terus daripada China ataupun Taiwan.

Apa itu Buymall Malaysia?

Buymall Malaysia merupakan platform e-dagang yang merentasi sempadan (cross-border e-commerce) dan kumpulan logistik (logistik team) beroperasi di Malaysia yang ditubuhkan pada tahun 2014 dengan memfokuskan untuk menyokong bisnes online yang semakin meningkat di pasaran global.

Buymall merupakan Malaysia No. 1 Trusted Taobao Expert with high speed air & sea freight yang merupakan anak syarikat kepada Revenue Group Berhad (0200) di mana menyediakan perkhidmatan :
• Perolehan barang pengguna dari luar negara
• Logistik merentasi sempadan
• Last mile delivery ke dalam pasaran Malaysia

Kenapa Memborong Barangan Dari Luar Negara melalui Buymall Malaysia? 

Sekarang bukan peniaga sahaja boleh memborong barangan dari China atau Taiwan, korang pon boleh membeli barangan terus dari China atau Taiwan tanpa perlu pergi ke negara ini. Ye, korang boleh borong secara online sahaja. Ramai pengguna yang membeli barang terus daripada kedai online yang famous di China dan Taiwan iaitu Taobao.

Buymall Malaysia dapat membantu untuk memastikan barang yang dibeli, sampai dengan selamat pada korang. Marina pasti korang pernah terdengar cerita kontena sangkut kat kastam dan macam-macam lagi kisah kan? 

Walaupun terdapat banyak kedai online, tetapi Marina percaya masih ada pengguna yang tidak berpuas hati sebab produk yang dijual tidak ada dalam senarai. Buymall Malaysia merupakan platform e-commerce yang terus berhubung dengan kedai online Taobao.

Buy-For-Me 

Apa tu Buy-For-Me? Marina tak pasti kalau korang tahu pasal ni. Kalau korang beli direct dari website Taobao, korang akan menghadapi masalah semasa nak membuat pembayaran. Di sini Buymall dapat membantu menyelesaikan masalah korang. Dah nampak tak fungsi Buymall Malaysia ni pada korang?

¤ Benefit membeli melalui Buy-For-Me di Buymall Malaysia¤
• Barang yang dibeli selamat sampai di rumah.
•  Boleh pilih dan beli apa sahaja barang dari China tanpa sekatan secara atas talian.
• Korang akan terima barang yang dibeli dalam masa tak lebih dari 7 hari.
• Boleh menikmati pulangan dan sistem perlindungan yang lengkap.
• Dapat professional service daripada Buymall customer service team.

Ship-For-Me

Kepada pengguna yang menggunakan Alipay, korang boleh terus shopping di website Taobao dan Buymall Malaysia Online Shopping akan menghantar barang korang terus ke rumah. Servis ini dipanggil Ship-For-Me. Buymall  Ship-For-Me bergabung dengan syarikat high speed sea freight mereka untuk menghantar barang korang dengan selamat dan cepat.

¤ Benefit menggunakan servis Ship-For-Me ¤
• Pickup servis
• Hour+
• High Speed Sea Freight
• Safe

Pickup Servis

Sebagaimana yang kita tahu, biasanya apabila kita membeli barang online dari luar negara, barang yang dipesan akan terus pos ke alamat rumah kita kan? Di Buymall korang boleh berjimat duit postage tau. Katalah apabila korang beli barang di Buymall, korang dikenakan caj RM8. RM8 itu adalah caj yang dikenakan di dalam Malaysia. Bagaimana korang nak jimatkan duit postage? Di sini, korang boleh jimatkan RM8 korang dengan pick up sendiri parcel korang di salah satu BuyMall pick up spot yang berdekatan kawasan korang.

Hour+? 

Biasanya kalau guna sea freight barang yang dibeli dari luar negara mesti lambat sampaikan? Yang bestnya Buymall menjanjikan barang korang akan dalam tempoh 18 hari! Jika barang korang lambat sampai, lebih daripada 18 hari, Buymall akan memberikan compensation RM1 sehari bermula hari ke 19, sebagai tanda minta maaf daripada Buymall kepada pelanggan dengan Terms & Conditions.


High Speed Sea Freight

Buymall menawarkan perkhidmatan penghantaran barangan melalui laut yang cepat dan serendah RM2.80/kg! Korang dah tak perlu susah hati membeli-belah di Taobao melalui Buymall. Terdapat 2 pakej yang ditawarkan iaitu pakej  "VIP sea Freight" dan pakej "Economic Sea Freight".

Safe+?

Barang yang dibeli dari luar negara hilang dari radar? Jangan risau. Buymall dapat membantu korang dengan memastikan selamat sampai pada korang. Kalau tak sampai, Buymall akan beri korang full compensation tau kalau korang ambil pakej VIP Sea Freight. Baguskan? Lepas ni nak beli barang dari China dah tak perlu risau mengalami kerugian!


Berjimat di Buymall Malaysia!

Jom sertai keseronokan dengan membeli-belah di Buymall Malaysia Online Shopping No.  1 Trusted Taobao Expert dalam bulan Julai ini! Buymall Malaysia sedang mengadakan promosi :
~ Nikmati diskaun sehingga 70% untuk yuran servis "Buy-For-Me" untuk semua parcel dari China sepanjang kempen ini berlangsung
~ diskaun sebanyak RM7 untuk semua parcel yang menggunakan perkhidmatan logistik melalui laut dengan berbelanja di Buymall minima RM77.


Jana Pendapatan di Buymall Malaysia

Dengan ekonomi negara sekarang, kita wajib rebut peluang yang ada untuk menjana pendapatan. Jika membuat pendaftaran di Buymall Malaysia,  kita akan diberikan referral link. Apabila referral link ini dikongsikan pada kawan-kawan dan mereka membeli atau menggunakan perkhidmatan dari Buymall, kita akan dapat points. Bestkan? Banyak benefit yang korang boleh dapat dari Buymall Malaysia.


Fuhhh banyakkan Buymall Malaysia boleh buat untuk korang? Berminat nak mengetahui lebih lanjut mengenai Buymall Malaysia korang boleh ke website diorang :

Website :

Facebook :
Buymall.com.my

#buymall #ecommerceplatform #onlineshoppingplatform

Post a Comment

38 Comments

  1. Banyak benefit rupanya. First time dengar nama Buymall ni. Nanti boleh cuci mata kat situ

    ReplyDelete
  2. Saya baru dengar Buymall ni... rupanya dah ada sejak tahun 2014 ye...seronok kalau nak berniaga macam ni. hehehe...saya nak check website dia jap lagi...

    ReplyDelete
  3. Kalau boleh beli dengan direct ke taobao tentulah bagus kan. Rupa-rupenya BuyMall ni sudah beroperasi selama 6 tahun. So boleh lar dipercayai kan.

    ReplyDelete
  4. First time dengar pasal BuyMall, nanti nak usha lah web dia.

    ReplyDelete
  5. Buymall ni ai selalu dengar, tapi tak pernah pula try shopping.

    ReplyDelete
  6. lepas ni tak perlu beli kat personal shopper dah, terua boleh order sendiri direct dari china. memang harga lagi murah dan berbaloi

    ReplyDelete
  7. Wow! Macam best. Thank you for sharing

    ReplyDelete
  8. Dulu kalau org nk g china, sibuk kita nk kirim barang kan.. skrg boleh beli online jer

    ReplyDelete
  9. memang tak pernah tau website buymall ni. ingatkan kena pergi china baru boleh nak borong barang. ada kawan hari tu masuk satu website china. nak baca kena translate satu2. elok sangat ada website macam ni untuk borong barang dari sana

    ReplyDelete
  10. Wah website baru eh ni. Nanti nak masuk tengok apa yang menarik boleh beli. Dah nak gaji dah ni. Hehehe

    ReplyDelete
  11. Baru tau boleh beli barangan china secara online rupanya

    ReplyDelete
  12. Tak pernah dengar platform ni tapi agak menarik juga sbb kita blh dapatkan oroduk pd harga jauh lebih murah

    ReplyDelete
  13. Wow buymall pulak.. Haritu PGmall.. Mcm2 mall ada sekarang nih.. Mmg senang kita online shopping je kan

    ReplyDelete
  14. Menarik kalau dapat harga borong. Nak usha la barang sket. Dapat direct dr China boleh jadi pemborong nih.

    ReplyDelete
  15. Sebelum ni ada kawan cakap dia borong bekas lilin di web ni, tapi Sis macam tak pernah dengar, tapi lately ni ramai yang share baru oooo ookay, boleh laa Sis numpang soping sama hahahaha

    ReplyDelete
  16. Aaa kebetulan kak azni mmg nak cari brg dari china .. pening masuk taobaoi

    ReplyDelete
  17. Pertama kali dengar platform Buynall ni... dah bnyk platform online kan sekarang ni... nanti nak tengok apa ada.

    ReplyDelete
  18. Selalu beli produk dri china tapi penghantaran ambil masa 2minggu hingga sebulan jugak. Tapi kalau niaga nak borong banyak memang berbaloi lah dri buymall kan. Tak risau barang smpai keadaan baik. Takdelah rugi

    ReplyDelete
  19. dah lama Rupanya buymall ni. sebelum ni payah kalau nak. beli brg dari China sebab tak tahu proses mcm mana. dengan Ada buymall semua mudah

    ReplyDelete
  20. Macam mana proses beli dia? dah pernah beli tak kat buymall? senang ke tak?

    ReplyDelete
  21. mcmcm ya sekarang. platform shopping dh bnyak. tak runsing dah :)

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum. Dulu2 kalau nak jual barangan dari China kena pi ke sana dan beli dlm saiz kargo. Skrg buleh order on9 terus. So east, right? Abam Kie Biters dtg jenguk blog dan follow sekali ye? Thanks.

    ReplyDelete
  23. part safe tu yang best baca sebab bila barang hilang je disalahkan customer tapi buymall akan trace sampai jumpa fuhhh lega!

    ReplyDelete
  24. Alamak. Platform beli online baru plak? Beli dari China plak tu! Bahaya nie. (Sambil cari barang yang nak dibeli)

    ReplyDelete
  25. Sekarang dah tak perlu lah nak macam dulu pergi negara China untuk beli barang yang murah dan bawa pulang ke sini. Sekarang dah ada dalam online dan sangat membantu untuk dapatkan barang dua kali lebih murah....

    ReplyDelete
  26. Suami selalu guna Buymall ni..dia suka cari barang kat Tabao tu..

    ReplyDelete
  27. Siapa nak start business kecil2an boleh lah try beli dkt buymall ni juga kan. Harga murah dan brg byk yg unik.

    ReplyDelete
  28. Menarik. Boleh terus buka website buymall.

    ReplyDelete
  29. Wah, sukanya bila shipping cost rendah and affordable.. nak beli online Ni, biasanya bila hantar Sabah, selalu postage tu boleh tahan harganya.

    ReplyDelete
  30. Bgus barangan cina terus erk.. Free shipping.. Menarik. Boleh ushani

    ReplyDelete
  31. Assalammualaikum dan hi! Nisha datang berblogwalking ke sini ^^

    Wahh menarik ni. Lepasni boleh terus usya website Buy Mall. Terima kasih di atas perkongsian ^^

    Jemputlah baca entry terbaru Nisha di Blog HadiahBintangJatuh (HBJ),

    Pengalaman ambil kos Pengurusan Perpustakaan / Library Management (Dip sem 4) + Nasihat + Kesimpulan + Throwback
    https://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2020/07/pengalaman-ambil-kos-pengurusan_23.html

    Dan memeriahkan giveaway oleh Jari Boloq (tamat pada 24/7/2020 pukul 6 petang ni) Boleh klik banner di entry ini ya. Insya-Allah ada rezeki hehe
    https://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2020/07/giveaway-my-life-alhamdulillah.html

    ReplyDelete
  32. Banyak ya online mall sekarang ni.

    ReplyDelete
  33. boleh ni buat jual balik kat sini. hehe murah banyak beli kat buymall ni

    ReplyDelete
  34. Macam best ni, nanti nak terjah tengok apa yang menarik

    ReplyDelete